Hepiniz
farketmeye başlamışınızdır; artık Flormar sadece bir oje markası değil, ciddi
ama erişilebilir bir makyaj markası olma yolunda.
Piyasadaki en
büyük güzellik markalarından yaptığı yönetici transferleriyle bu işi ne kadar
ciddiye aldığını, kendisinin bir oje markası olarak kalmak istemediğinin büyük
ve önemli adımları. Artık hemen hemen heryerde Flormar Corner, ve yavaş yavaş
da Flormar mağaza görmeye başladık. Dünya çapında yarışa dahil olmak istediğini
ilk mağazasını Güney Amerika’da Peru’da açarak gösterdi. Güzellik, moda, bakım
dergilerinde dünyaca ünlü lüks markalar ile birlikte Flormar’ın makyaj
ürünlerine de referans verilmeye başlandı.
Artık hiç kimse
belli bir markaya takılı kalmıyor, yani MAC’ten alışveriş yapan Flormar’da
kullanıyor. Çünkü tüketim alışkanlıkları artık buna yöneliyor; güzellik, moda
guruları 5 TL’lik pazardan aldıkları bir tshirt ile Prada çantayı kombinlemekte
bir beis görmüyor; bu tüketim alışkanlığı da makyaj alışverişlerinide
etkilemeye başladı.
Youtube makyaj
guruları nasıl ki Georgio Armani Fondöten ile NYX veya Wet’n Wild far,
parlatıcı kullanıyor ise; pek ala Türkiye’de de Dior ile Flormar
kullanılabilir. Devir ekonomi devri; neden tüm tasarımcılar erişilebilir
markalarda alınabilir tasarımlar yapıyorlar dersiniz?( H&M – Maison Martin
Margiela)
Ayrıca, dikkat ederseniz
güzellik dünyasında savaş açılan çoğu kimyasal ürün yavaş yavaş kozmetik
ürünlerinden çekilmeye başlandı. Flormar’da buna uygun ürünler üretmeye
başladı.
Çeşitliliğini
arttırarak kendi kompakt makyaj serileri çıkarmaya başladı; ojedeki renk yelpazesine
diyecek yok ama makyajda da renk yelpazesi genişliyor; Passionate Dots Serisi,
Wild Serisi gibi.
Makyaj ile
ilgilenen biriyseniz size tavsiyem internet sitesine girip yada bir corner’ına
gidip sunmuş oldukları ürün çeşitliliğine bir göz atmanız; çeşitliliğin ve bu meyanda
kalitenin de erşilebilir fiyat segmentinde alınabileceğini göreceksiniz.
http://www.flormar.com/Turkce/default.asp
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder